sobota, 23 lutego 2013

Wiertła do drewna i rozmowy Taty z Synkiem

Przed chwilą dowiedziałam się jak wyglądają wiertła do drewna. A wyglądają tak, jak na załączonym obrazku. 
Wiertła do drewna - to warto wiedzieć ;)


Mąż powiedział, że Krzyś będzie nimi w przyszłości zainteresowany. Podobno będzie go też interesował grubościomierz i te inne przyrządy typowo męskie, które dla mnie mogłyby nie istnieć. Zamknięte w skrzynce na narzędzia w ogóle mnie nie kuszą. Nie mam potrzeby obcowania z nimi. Moi panowie będą mieli swój magiczny, męski świat, coś w stylu Boba Budowniczego, Boba reperującego wszelkie usterki, Boba zainteresowanego elektryką, sprzętem komputerowym, nowinkami technologicznymi itp. itd. I bardzo mnie to cieszy. 

Syn w brzuszku od ponad miesiąca w pozycji główkowej, czyli "do góry nogami". Tato do Synka:
- Krzysio, Ty teraz jesteś jak astronauta. 


Trudno zaprzeczyć :).

Miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz